Friday, January 06, 2006

A number of places I've seen it reported that the NY Times got the miner story right--that is that they stuck with "reports" or "family members say". This picture shows that's not true.

1 comment:

Steve said...

Funny... All the major news channels did reviews of newspaper headlines, and not a one that I saw showed the New York Times, which I found suspicious. I did see the corrected headline. I don't know if I trust the internet photo, however...